Wednesday 23 September 2015

New Book

Hye blog..lama x menulis sekarang rasa nak menulis kembali kat baby blog ak nie..pejam celik pejam celik da hampir 3 tahun ak dengan dye..tapi semua tu da x membawa apa2 makna..biarlah benda yang lepas jangan dikenang..kata orang kadang2 Allah temukan kita dengan insan yang salah sebelum bertemu dengan insan yang sebenar..tapi aku buat keputusan untuk tidak menerima mana2 lelaki lagi..aku akan nantikan saat2 jodoh aku sendiri hadir dan menemui aku..ada yang x kena dengan hati aku,aku pun keliru kenapa..semuanya masih menjadi persoalan di hati..aku x sedih x kecewa bila si dye pergi..seoalah2 dye memang da x ada dalam hati aku..kata seseorang "mungkin Allah xnak kau terluka lagi jadi si dye da terpadam dari hati kau sebelum kau tahu kebenarannya" ak berfikir mungkin betul,mungkin Allah dengarkan doa aku..x apa laa dye pun da bahagia,jadi aku doakan je laa..apa yang penting sekarang pun aku bahagia,bahagia dengan hidup aku..aku busy dengan business online,aku busy nak habiskan belajar,aku busy nak cari kerja sementara sebelum sambung degree InsyaAllah..tetapi dalam tidak sedar hati aku bagaikan da terisi,kadang2 aku rindu kadang2 aku sayang tapi x tahu dengan siapa..agak2 orang lain pernah x alami macam nie? aku tertanya2 siapa lelaki yang sering hadir dalam mimpi aku? kenapa dye yang sering muncul dalam mimpi aku sedangkan saling x kenal? misteri betul tapi kalau dye memang jodoh aku,aku terima seadanya^^ kita x pernah tahu siapa,kenapa dan bila jodoh itu akan hadir..tapi semuanya pasti akan terjadi antara cepat atau lambat..pengalaman banyak mematangkan aku,sekarang aku lebih berfikir panjang sebelum nak terima mane2 lelaki

0 comments: